Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцане при натискане на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:34.

    Comment


    • #17
      Колега, на снимката не е Алфа 147 и единствено сходно с 147 е помпата до средата на пръта , който натиска буталото. От там нататък захващанетп на пръта за педала и цялата конструкция на педалите е коренно различна. За това и няма как да стане като в линка, който си дал. Не се заяждам, но смисъла на темата е да намерим решение, а не да мажем с грес само и пак да скърца. На снкмката се вижда , че човека е свалил педала и смазва оста , на 147 няма как да стане по този начин.
      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

      Comment


      • #18
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:35.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
          ОК. Тогава нека го кажа по друг начин - просто направи така, както е направил колегата Yavor, и забрави за проблема.
          Пробвах, но не става. Явно на Пунтото леглото е по-друго или скърцането не е в следствие на триене , а самата пластмаса се огъва и скрибуца.
          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

          Comment


          • #20
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:35.

            Comment


            • #21
              Скърцането няма нищо общо с описаното в линка.
              Педала скърца от оста,която е обща заедно с педала на спирачката. Отдясно на педала на спирачките има нещо като зегерка. Маха се и оста на педалите се избива наляво към вратата,като се чука лекичко,защото е пластмасова.Като излезне оста излиза и педала на съединителя. В отвора на педала , където влиза оста има 2 втулки. Всичко се почиства и смазва с хубава мазна гъста грес. После се сглобява по обратния ред и скърцане няма.
              Вътре в отвора на педала имаше малки шупли от пластмасата,които изтърках с пила.
              Сега няма скърцане и педала се движи доста леко.
              Last edited by zaryto; d.m.y г., 19:14.
              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                Скърцането няма нищо общо с описаното в линка.
                Педала скърца от оста,която е обща заедно с педала на спирачката. Отдясно на педала на спирачките има нещо като зегерка. Маха се и оста на педалите се избива наляво към вратата,като се чука лекичко,защото е пластмасова.Като излезне оста излиза и педала на съединителя. В отвора на педала , където влиза оста има 2 втулки. Всичко се почиства и смазва с хубава мазна гъста грес. После се сглобява по обратния ред и скърцане няма.
                Вътре в отвора на педала имаше малки шупли от пластмасата,които изтърках с пила.
                Сега няма скърцане и педала се движи доста леко.
                Потвърждавам,
                Проблема и при мен беше точно този - скърцане на остта на която се движи педала. Разглобяването е лесно - маха се скобата, която държи остта от десния край и се избива наляво. При мене втулките на съединителя бяха пуснали по едно косъмче от ръба, което явно беше причината за скърцането. После идва големия филм, след като се смаже - сглобяването!

                1. На педала на съединителя отзад има една пружина, която лесно пада и трудно се слага.
                2. Остта на педалите доста трудно се наглася да влезе - въпросната пружина натиска педала навън... Освен това има само едно положение, вкоето трябва да се сложи - има едни пера на периферията, които трябва да застанат по определен начин - иначе от дясно не се подава достатъчно, за да се сложи скобата.
                3. Адски тясно и неудобно за работа, но може това да си е само мой проблем, защото съм едричък.

                В общи линии - ако не сте готови да се измъчите - идете на сервиз. Макар че трудно ще намерите кой да ви го направи това.

                Ако е на подемник колата, вдигната донякъде, определено ще е много по лесно. Иначе е гадост.

                Освен това открих че има два вида конструкция на педалите, май разликата е бензинова и дизелова версия. Моята е бензин.

                Онези снимки по назад, където смазваха помпата, са на другата конструкция.

                Иначе съм доволен - а издрани ръце, належал се в колата надолу с главата и вече не скъцащ съединител.

                Снимки не направих, бях адски мръсен.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Потвърждавам,
                  Проблема и при мен беше точно този - скърцане на остта на която се движи педала. Разглобяването е лесно - маха се скобата, която държи остта от десния край и се избива наляво. При мене втулките на съединителя бяха пуснали по едно косъмче от ръба, което явно беше причината за скърцането. После идва големия филм, след като се смаже - сглобяването!

                  1. На педала на съединителя отзад има една пружина, която лесно пада и трудно се слага.
                  2. Остта на педалите доста трудно се наглася да влезе - въпросната пружина натиска педала навън... Освен това има само едно положение, вкоето трябва да се сложи - има едни пера на периферията, които трябва да застанат по определен начин - иначе от дясно не се подава достатъчно, за да се сложи скобата.
                  3. Адски тясно и неудобно за работа, но може това да си е само мой проблем, защото съм едричък.

                  В общи линии - ако не сте готови да се измъчите - идете на сервиз. Макар че трудно ще намерите кой да ви го направи това.

                  Ако е на подемник колата, вдигната донякъде, определено ще е много по лесно. Иначе е гадост.

                  Освен това открих че има два вида конструкция на педалите, май разликата е бензинова и дизелова версия. Моята е бензин.

                  Онези снимки по назад, където смазваха помпата, са на другата конструкция.

                  Иначе съм доволен - а издрани ръце, належал се в колата надолу с главата и вече не скъцащ съединител.

                  Снимки не направих, бях адски мръсен.


                  Моята е дизелова и е със същите педали като твоите.В чуждите форуми видях , че има с по-различна помпа на съединителя и педала е отделно. Но май на ГТ-то е така.
                  Съединителят се движи доста по-лесно след почистването и няма звуци вече една седмица. Дано да е така дълго време. В Ибей се продават втулки за скромната цена от 17 евро комплетка.
                  Мойте са бели не знам дали са сменяни,но бяха като нови.
                  Last edited by zaryto; d.m.y г., 03:53.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • #24
                    И аз днеска имах свободно време и реших да се заем с този всеизвестен проблем Поиграх си около 1 час... всичко. Дано издържи дълго време... не е кой знае колко сложно, даже бих казал елементарно, стига да имаш време и да ти се цапа..

                    Comment

                    Working...
                    X